• صفحه اصلی
  • شکایات
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • قوانین و مقررات
  • راهنما سایت
  • ثبت نام ورود

    ورود با حساب کاربری سایت شما

    رمز عبوررا فراموش کرده اید؟

    هنوز عضو نیستید؟همین حالا عضو شو!

  • دوره های آموزشی
  • صفحه اصلی
  • شکایات
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • قوانین و مقررات
  • راهنما سایت

What to think of when managing a Hotel service

خانه › انجمن ها › The best Hotel WordPress Theme › What to think of when managing a Hotel service

این جستار شامل 0 پاسخ ، و دارای 1 کاربر است ، و آخرین بار توسط نگین بهار نگین بهار در 5 سال، 9 ماه پیش بروز شده است.

در حال نمایش 1 نوشته (از کل 1)
  • نویسنده
    نوشته ها
  • سپتامبر 5, 2016 در 12:17 ق.ظ #6827
    نگین بهار
    نگین بهار
    سرپرست کل

    How to Start a Boutique Hotel: How to Market Your Boutique Hotel

    An oft-overlooked aspect of opening a smaller hotel is your product distribution, or how you market yourself. Because you don’t have that existing brand recognition of the larger chains, you need to get the word out there about your resort. By defining your resort as a brand of one and communicating your standards in the same way that larger resorts do, your customers will gain a level of comfort and familiarity with your resort. Telling a unique story behind the location or history of the hotel (for The Chelsea, it’s nod to Atlantic City’s past) can put you over the top in terms of occupancy and success.

    The fundamental of marketing for a Hotel is that you must have a nice and beautiful Hotel Website. Consider using Hotel WordPress Theme Sailing – the best WordPress hotel theme for your business.

    The good thing for many start-ups is that the Internet has made this marketing aspect considerably easier. You can now put your boutique hotel on a level playing field with some of the larger branded properties thanks to the benefits of travel search engines like Expedia, Bing, Hotels.com and more as a great way to raise your brand recognition.

    No matter how you break it down, it comes down to your return on investment as a boutique hotel. But with no franchise fees and the opportunity to operate with your own customer service ideas and brand characteristics, boutiques offer the chance to succeed as an independent hotel.

  • نویسنده
    نوشته ها
در حال نمایش 1 نوشته (از کل 1)

شما برای پاسخ به این جستار باید وارد تارنما شوید. Login here

جستجو

دسته‌ها

  • اقتصاد
  • سلامت
  • گریم چهره
  • گریم و میکاپ
  • مراقبت زیبایی
  • مو
logo-samandehi
  • ضوابط و مقررات آموزشی
  • شهریه مصوب سازمان فنی حرفه ای
  • نرم افزار های مورد نیاز کاربران
  • قوانین و مقررات
  • مدرسین
  • تدریس در سایت
  • سیاست حفظ حریم خصوصی کاربران
  • وبلاگ
  • اعلام آمادگی برای آزمون

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به گروه نگین بهار است